Jazz style photo...

«...  де б ви не почули jazz, його завжди значно легше впізнати, ніж описати словами». 

                                                            ( Marshall Stearns   «Історія джазу»)

 

Що в мене на думці, коли я кажу фотографія в стилі jazz?

 

Популярна музика легко слухається і подобається багатьом але, здається, досить скоро надоїдає; популярні тенденції швидко змінюються. Jazz музика, мабуть, ніколи не стане предметом масового вжитку проте  її завжди легко впізнати, вона для поціновувачів стилю і що найголовніше - така музика не застаріває, з плином років вона не втрачає своєї актуальності і цінності.

 

Подібно, я не маю наміру робити те, що легко продати, я не маю цілі стати дуже відомим фотографом. Я намагаюсь робити красиву фотографію, яка з плином часу ставатиме все ціннішою; і говорячи "ціннішою", я не маю на увазі економічний термін, говорячи "ціннішою", я маю наувазі її цінність для вас... як спогад.

 

... ще трохи про джаз:

Джаз виник в результаті поєднання різних музичних культур і національних традицій.

Характерними рисами музичної мови джазу є імпровізація  і унікальні прийоми виконання ритмічної фактури.

 

Етимологія слова:
Слово «jazz» (можливо, походить від фр. chasser — полювати) у креолів означало полювання, а також хвилювання. В 1860-і в північноамериканській літературній мові з'являється слово «jasm», що означає піднесення, натхнення. Невдовзі йому на зміну приходить слово «jass». Згодом починають використовуватись звороти «jazz around» (блукати, мандрувати) і «jazz up» (впадати у веселий стан).

 

 

Ось така собі музика...       ось така собі фотографія в стилі jazz :о)))

Comments: 0