Роздуми про течію і рибу

Якось ще з дитинства я часто плив проти течії. Коли всі курили - я не курив, коли всі коротко стриглись - в мене було довге волосся, коли модно стало довге волосся - я полисів :о) . 


Так і з фотографією коли більшість купують камеру з зеркалом - в мене без зеркала, більшість користуються автофокусом - я маю мануальний об'єктив, коли більшість хоче сподобатись клієнтам - я     хочу, щоб до мене приходили ті кому подобаюсь я і моя фотографія...


Деколи чую про те які фото варто а які не варто показувати потенційним клієнтам, що говорити а чого ні, послухаю і так і хочеться зробити все навпаки, хочеться довести, що набагато важливіше бути чесним щирим і відвертим... Поки що, ще нікому нічого не довів :о))) але зберіг самоповагу...


Зрештую тільки мертва риба пливе за течією а я маю надію жити... 

Write a comment

Comments: 0