Роздуми про рейтинги і фотографію або про складні стосунки з ...

  В період зимового міжсезоння, я вирішив зробити один експеремент. На одному з найбільших весільних сайтів ( #mywed ), протягом місяця, я регулярно ставив лайки і писав коментарі до різних фотографій, і мій рейтинг повільно але впевнено піднімався в верх. Потім я перестав це робити - і рейтинг так само повільно і так само впевннено почав опускатись. Цікаво, що фотографії залишались ті ж самі, а рейтинг рухався в верх в низ абсолютно не залежно від фотографій :о) Ми часто при виборі орієнтуємся на рейтинг того чи іншого товару але сумно, що цей рейтинг часто немає жодного відношення до якості товару.

  Ну таке своє спостереження я опублікував замість фотографії на свйті, навіть почав збирати лайки і коментарі (вже грішним ділом почав думати, що таким методом, який знову ж таки немає жодного відношення до фотографії, мій рейтинг на сайті стане номером один :о) і тут... 

          ...мене, без попередження, забанили :о))) Я на другий день знову зареєструвався але щось вже не було бажання брати участь у цій штучній гонці за штучними рейтингами, так і сидить мій обліковий запис без жодної світлини :о)

 

    P.S. Не те щоб я був лютим противником рейтингів, бо навіть той факт, що ви знайшли мій сайт в інтернеті, говорть про те, що я докладаю певних зусиль, які не мають жодного відношення до мистецтва, але покращують рейтинг. Просто хочеться сказати, що коли мій сайт з'являється в пошуку швидше за сайти інших фотографів - це зовсім не означає, що я роблю кращі фотовідбитки :о)

                                                             Я поважаю людей які вміють думати...

  

Write a comment

Comments: 0